Monday, April 24, 2006

爽呀!



go 媽唔記得關門
等我靜雞雞入房
跳上張壯牀訓陣先
點知咁就訓著咗
原來訓牀係咁爽...嘻嘻

5 comments:

Bosco said...

go go, 你呢兩幅相可以用黎做砌圖,好靚呀! 到時一定好多人買返去砌,咁得意!

大少 said...

嘩! 好冧呀!

Christy said...

Go go, 你瞓覺個樣好得意呀!每一次當我瞓到好似你咁樣既時候,媽Me想影我相果陣,我就即刻轉身,激死佢呀!Ha ha...

Bosco said...

go go, 昨天是你的大日子, 我波哥補祝你生日快樂,開開心心,健健康康,貓展再攞好成績!

Christy said...

go go, 我都補祝你生日快樂,身體健康! go 媽點同你慶祝呀? 有冇生日蛋糕呀? 我要投訴:爸Be媽Me正衰人黎架,要我吹蠟燭,點知燒燶眼眉,而家唔敢見人,醜死怪!最衰既係,佢地切左個蛋糕比自己食,冇我份呀~~~ :>_<: