Wednesday, June 21, 2006

我的新地盤


大少.波哥,Christy 我忘記帶你地去我新地盤... 個度環境清靜..沒人打擾...

3 comments:

Bosco & Ryan said...

呢度係邊度呀? 我已經巡邏成屋一圈無理由有咁好既地方我唔知架, go go 咁你要下次帶我去一趟等我留低d氣味嘛......

Christy said...

Go go, 下次記住帶我去呢個好地方呀,你知啦, 我怕羞,最好有個咁上下安全既地方呢埋, 情緒都穩定d, 咁我下次就唔會咁惡死架喇~~~

Anonymous said...

Go Go, 你係咪巴打先? 咁都唔帶我去, 不過若然你有新地方, 就不如送咗個舊嘢比我嘞! 我哋住好近, 隨時都嚟攞得啦!